11 comments on “De-a v-aţi ascunselea

    • Petru, mi-e teamă că de data asta am să mă ascund atît de bine încît pînă şi mie îmi va fi greu să mă regăsesc 🙂

  1. Cetatea creste odata cu tinerii si prin tineri. Opiniez ca este un proces continuu al carui parcurs il vad incert. Noua celorlalti ne-a mai ramas doar sa jucam ascunselea dupa regulile lor.

    • Gi, o să încerc un răspuns printr-un joc de-a v-aţi ascunselea 😆 Am să mă ascund în spatele unei întrebări … La ce era bun odată Sfatul Bătrînilor?

  2. Sfatul Batranilor a fost bun pentru acele timpuri cand nu exista feisbucu. Nu mai este posibil ca sa traim astazi dupa principii invechite pastrate ca adevaruri sute de ani. La gunoi cu tot ce este invechit. Viitorul este al celor cu telefoane inteligente din care afli ce sa faci, doar cu un simplu click. Acest adevar te va gasi intotdeauna indiferent unde te ascunzi.

  3. Incorect! Click-ul dreapta este cel solicita luarea a unei singure decizii, dintr-o lista de optiuni, ceea ce il face de de evitat 😆

  4. Pingback: Desen cu Flori (de câmp) și Pantofi (cu fundițe) | Bursucel's Blog

Leave a comment