9 comments on “Copiii parcărilor. Păsările cerului.

  1. O saptamana binecuvantata, cu multa pace si cu bucurie, cu vorbe blande si cu-apreciere, o saptamana doar cu-ntelepciune si cu cantari de slava si marire, Naltate pentru Domnul nostru care ne-a imbracat in marea Lui iubire! O saptamana fara suparare, o saptamana buna, cu-mpliniri! Eu va doresc cu tot ce-i bun si drept, o saptamana plina de veghere, traita-n fiecare zi mai intelept! Amin!

      • E destul de chinuit de ceva vreme, dar mi-am propus sa-l imbunatatesc de acum incolo 😉 O saptamana buna sa aveam de maine, si apoi mai vedem 🙂

      • Pun în funcţiune talentul meu în materie de sfaturi pe care, fie vorba-ntre noi, nu mi le cere nimeni 🙂 şi-ţi spun aşa: orice are o rezolvare, in a way or another. Sint convinsă că în curînd vei avea un zîmbet pînă la urechi!
        Nu-mi aduce aminte că mîine începe săptămînaaaa! Mai avem cîteva oreee! Să nu anticipăm intrarea în groapa cu lei. Noroc că-i cunoaştem ca pe nişte cai breji 😉
        O săptămînă buna şi tie! ❤

      • Lei ca niste cai breji ? Iata o imagine inedita, un fel de combinare intre specii pentru un produs nou si net superior 🙂 Sau daca nu superior, macar avantajos pentru unii. Adica as vrea sa am un leu care sa se comporte ca un cal, vezi daca n-ai avut de lucru ? :))
        Multumesc pentru incurajarea spre zambet, nice try ca sa zic asa 😀 …. dar de fapt stii cum e : omul percepe lucrurile cum are el chef sau dorinta, nu cum sunt ele in realitate, uneori (sau adesea ?). Iar adevarul e ceva greu de definit, ca si realitatea – e cate una pentru fiecare. Deci, zambetul unuia e incruntarea altuia si viceversa, totul e sa le abordezi corect. Dar oricum, totu-i trecator pe lume, chiar si cele rele 🙂 .
        Eu am facut deja azi o mica incalzire in sensul reluarii muncii, dar mi-am revenit dupa vreo 3 ore si m-am retras spre casa…. ce, nu e si maine o zi ? Pup you si sa ne reauzim cu bine 🙂 ❤

  2. Pingback: Game over ! | Calea spre succes

Leave a comment