35 comments on “Carnaval

    • Ce e curios la soiul ăsta e că pe cît e de frumos(romantic, nostalgic…etc) pe atît e de inodor.Pur şi simplu nu miroase! Deloc! 🙂

      • Uff! Și eu care deja visam! La dulceață, desigur!
        Cumva spun că este păcat de așa frumuseți, fără parfumul specific.

  1. Nu numai ca a inceput de vreo trei luni, dar mai are inca trei luni de acum incolo, cel putin, sa se desfasoare. Ma bucur pentru tine si imi pare bine ca ai parte de asa o experienta ! 🙂

      • Ba dau idei, ma gandeam ca e suficient sa faci un fel de groapa mai mult lata decat adanca, in care apoi sa se adune apa de ploaie si in rest Natura sa-si faca treaba. Acuma nu stiu daca asa merg lucrurile, dar avand ca model delta de la Vacaresti, poate ar fi o idee. Cu nuferi e mai greu, ca ei au tijele lungi si n-ar avea loc (cred)…. dar alte frunze acvatice sigur s-ar ivi pe acolo. Serios, nu glumesc 😛

      • Studiem, studiem…da’ mă încăpăţînez cu nuferii, să ştii 🙂 Sigur-sigur e că broaşte vor fi din plin şi pe gratis 🙂

  2. Am tras o raită întâi pe la Doamna, imediat ce am primit răvașul cu Invitația la Carnaval. Mă-nțelegi,Krab Roșcățel… aveam nevoie de costum, și… m-a lăsat mască! Știi ce mi-a spus? Că lui Busuioc i-ar sta tare bine lângă First Lady! 😉

    • Bursucel, mi-a fost greu să aleg de-acolo “măştile” potrivite… Exact ca într-o cofetărie, cînd nu ştii dacă să fie cu frişcă sau cu ciocolată, da’ parcă şi cu fructe ar merge… 🙂

      • Te cred… Și eu am click-uit din floare-n floare pe-acolo, de ziceai că mi-s Albinuță și nicidecum Bursucel. Are magie Doamna asta, c-altminteri nu-ș cum puteau să-mi crească aripioare?! 🙄

      • Ţie ţi-au crescut aripioare..Ok..Bursucel cu aripi, pot să-mi imaginez… Da’ mie că mi s-a lungit gîtul de-atîta cascat gura, hmm? 🙂

      • 😯 Io lebădă roșcată n-am văzut până acum, recunosc! Da’ mai știi?! 😕 Îi mare Grădina Domnului și nu i-am scotocit chiar toate ungherele… 😳

      • Doar n-om fi noi singurele “fiinţe fantastice” din Grădină ? Sau da? Bursucel, să nu ne panicăm, zic! 🙂

      • Eu… acum nici să mă panichez nu pot din cauza lui Moș Ene. Nu-mi dă pace, asta deși știe că dacă i-aș face pe plac acum mai apoi iar mi-aș jeli soarta nemiloasă care m-a aruncat printre cifre și m-a privat de bucuria de a avea și eu pernă de paznic… :mrgreen:
        Da, tu ai dreptate, Krab roșcățel – să nu ne panicăm… 💡 Maci ai?

      • Ştii, eu nu negociez cu Moşu ăsta că e tenace rău.Cum vrea aşa fac. Că mai apoi m-apucă regretele cu ochii la stele, asta e altă discuţie.
        Maci? Nu.De ce? Nu ştiu. 🙂

    • Neee…nu mă linguşi că nu trec cu vederea ce se întîmplă la tine… Auzi colo, să mi-o ia înaînte şi nici măcar să nu anunţe! Ca să mă pot pregăti sufleteşte 🙂

    • Iar eu îţi mulţumesc ţie, Domnule Petru 🙂 pentru aprecierea minunăţiilor pe care Domnul Cel Mare ni le-a lăsat ca să ne facă viaţa frumoasă. Apropo! Eu totuşi nu cred că ne-a izgonit din Rai fiindcă uite, Raiul e aici 🙂

    • Iustina, mi-e teamă că nu există capacitate suficientă 😉 Îţi imaginezi cum ar fi să blochezi reţeaua cu parfumuri amestecate de tei, fragi, trandafiri şi caprifoi, asta fiind doar o mostră de miros din gradină, de aseară ? 🙂

Leave a Reply

