23 comments on “Aici. Acasă.

    • Aura, trebuie să recunosc c-am “împrumutat-o” de pe net. Mi s-a părut că surprinde exact ideea de Acasă pe care o resimt oriunde m-aş duce prin ţară. 🙂

  1. O definire mai frumoasa a trairii “de Acasa” nu am mai gasit la nimeni. Este insasi definitia Iubirii Existentei noastre pe pamant. Aici ne sunt radacinile. Aici ne sunt stramosii. Sa-i pastram curat sentimentul si sa-i aratam pretuirea.

    • Mirelaaaa! 🙂 Je suis ici mais…[aici mă pregătesc să spun adevărul pe post de cea mai bună minciună]…clocesc eu de ceva timp dar nu-mi iese nimic! Nu tu un comentariu destept pe blogurile oamenilor, nu tu o idee briliantă de articol…Nimic! De parcă neuronul ăla al meu pe lingă că e mic, a mai intrat şi-n hibernare :))
      Adevărul adevărat e că nu am nicio scuză…În rest e totul OK. Pot să te îmbraţişez pentru că ai întrebat? 🙂
      P.S. Ştii, cred c-ar trebui să urmez zicala aia cu pofta care vine mîncînd. E valabil şi pentru inspiraţie. Sigur! 🙂

      • Am cateva precizari de facut : 1. neuronul tau nu e mic deloc (ba dimpotriva) , o fi poate in hibernare dar asta e valabil pentru noi toti de la un timp ; 2. poti sa ma imbratisezi, moment in care iti intorc si eu gestul, ca asa e frumos, nu ? 🙂 ; 3. eu clocotesc la foc domol 😀 , mai astept putin sa ma asigur ca nu e vis ceea ce vad zilele astea pe ici, pe colo, dupa care o sa imi sara capacul … dar mai stau un piculet. Asa ca odata cu ghioceii poate ne revedem ca sa comentam sau, de ce nu, sa ne bucuram impreuna de primavara si surprizele ei 😉 . Pana atunci iti dau voie sa mai stai in barlog, si-asa exagereaza frigul cu stationarea pe capul nostru, asa ca chibzuieste in liniste la viitor si atat. Pupici si te mai trag de maneca in caz ca mi se face dor, ok ? >:)< :*
        Si sa ai o saptamana cu spor si cu ce mai vrei tu ! ❤

      • Draga mea, aştept să-ţi sară “capacul” că tare bine le mai zici cînd le zici 🙂
        O săptămînă minunată îţi doresc! ❤
        Să ştii că sînt "prin preajmă" 🙂

      • Uite, vezi de ce mai stau ? Ca nimic nu e ce pare a fi si pana cand nu esti sigur, mai bine stai si astepti sa se limpezeasca apele…. care tot tulburi se mentin 😀

Leave a Reply

