29 comments on “Realitate.

  1. Se pare ca tot mai multi dintre cei vedem cu ochii deschisi, ne intoarcem privirea catre realitati personale, chiar daca nu putem sta fara sa tragem cu ochiul si inafara.
    Intr-o realitate imediata de care suntem conditionati, se pare ca este este singurul mod de a exista. 🙂

    • Gi, să ştii că în ciuda faptului că postez despre lucruri de parcă aş trăi pe altă Planetă, sînt al naibii de bine ancorată în realitatea asta românescă extrem de originală. Noroc de refugiul pe care ni-l oferă spaţiul personal…

    • Sami, uite e urgent să-mi răspunzi: de unde mi-aţi cumparat voi taviţa Zen, cu nisip şi pietricele? E în a doua poză. De la voi de-acolo sau de pe-aici?

  2. Si daca ai iesit din tacere acum, un pic, inseamna ca a mai scazut si nivelul maniei ? 🙂 Eu te inteleg si te aprob, dar numai daca-mi spui ce e in poza a doua : un aranjament de feng-shui cu care mai alungi din ce e negativ in mediu sau altceva ? Ca vreau si eu si trebuie sa stiu unde caut.
    In rest, o saptamana buna si frumoasa sa ai de maine !

      • Nu acum, cand poti si tu. Ca imi face bine numai cand privesc poza, iti dai seama cat ma joc cu ele in realitate, cand le gasesc ? 🙂

    • Acum, să fiu sinceră, nu pun bază prea mult pe tehnicile astea asiatice de sporire, mărire sau îndepărtare a orice-şi doreşte omu’ dar odată ce le posed şi le mai şi fotografiez înseamnă că apreciez o anume estetică într-un anume ambient.

      • La estetica ma gandeam si eu, nu neaparat la efecte…. ca am deja un elefant cu trompa-n sus in casa si n-as zice ca e eficient. Sau poti sa stii cum ar fi fost daca nu era el pe langa mine ? 🙂

      • M-a “omorît” şi pe mine un coleg de serviciu cu poziţia trompei elefantului. Şi părea aşa convins că nu e de bine să port unul cu trompa în jos încît am plusat şi i-am zis că sînt un caz particular fiincă mă apără motanul meu negru…
        Off..lumeee…
        Mulţumesc pentru “Taxi”! 🙂

      • Eu din cantecul asta am aflat de trompa, animalutul ala era la mine in casa de ani de zile, e mic si e cu toata turma, sunt facuti din sticla ca cea du Murano desi n-au legatura. Dar ce e amuzant e ca dupa ce am auzit chestia asta, peste tot pe unde vad elefanti (prin filme sau prin casele oamenilor) de fapt absolut toti au trompa in sus ! Eu n-am vazut niciunul pleostit ca sa zic asa, ceea ce inseamna fie ca fabricantii de bibelouri de pe vremuri (sau alti artisti) stiau de smecherie, fie au fost niste vizionari si au anticipat venirea feng-ului peste noi.
        Acuma alta e cerinta : elefantul sa fie orientat cu capul spre fereastra, altfel degeaba are si trompa-n sus, ca e de rau 😀

  3. Forte frumos spus in legătură cu definitia data Tăcerii … superlativul absolut al manifestării mîniei.
    Scrii adând și la obiect….spor si inspiratie cu carul….seara faina

    • Prin simplul fapt că-mi permiteţi să împărtăşesc cu voi bucuriile astea simple, mi se reconfirmă faptul că astea sînt poate dintre cele mai importante “realităţi” 🙂

  4. Te joci cu cuvintele, oare?
    “Trăim o mare minciună, cea a realităţii…” pe mine ma arunca spre un alt gand, acela care imi sopteste “dar care e realitatea reala, adevarata?”
    Hm… e weekend, nu o sa ma cufund prea mult in gandul asta. Oricum mi-a ramas gandul la aceste cuvinte ale tale si o senzatie de strangere de stomac, de tristete dura, de n-am putut comenta pana acum. Nu m-am abtinut, totusi, sa nu revin si sa comentez 🙂

    • Iustina, de trei ori am şters reply-ul din dorinţa de a răspunde la obiect. Aşa mi se întîmplă de obicei cu oamenii care mă determină să gîndesc mai mult înainte de a tasta 🙂
      Respect îndemnul de a nu umbri weekend-ul cu o filozofie pesimistă pentru că nu este starea potrivită şi nici nu-mi este o caracteristică definitorie, dar haide totuşi să ajung la subiect 🙂
      Am scris un enunţ într-un moment de…cum să-l numesc…înţelegere a realităţii în care trăim. A fost o străfulgerare a unei clipe de amărăciune în care, cu puţină logică şi mai multă intuiţie, am priceput că totul în jur e o minciună cosmetizată pe post de adevăr. Şi dacă este să fiu mai la obiect, mă refer la societatea, legile şi politica în care şi pe care le trăim aici. Ceea ce e foarte real e numai ceea ce cuprindem în cercul personal.
      Mulţumesc pentru comentariul tău.
      Să ai o dumincă luminoasă! 🙂

      • Of, nu am intentionat sa te chinui cu un raspuns. Acum insa, ca tot ai raspuns, as zice doar atat: nu te intrista din cauza lumii si societatii asteia. Nu merita efortul si consumul personal.


  5. Floare a primaverii. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii! >3

  6. Krab roșcățel, îți las cu drag o frântură de soare prins într-un zâmbet cumințel. Nu e mult, dar e din suflet, să știi… 🙂 ❤

      • 🙂 Și dragă mi-e îmbrățișarea asta! Uite, mi-a trecut prin minte că mi-aș putea pune la status Mă simt răsfățată! 😉

Leave a Reply

