15 comments on “Limbuta

  1. Mergi de ia niste Nurofen si Fervex, sa le ai la indemana cand vine 😛 …. niste floare de tei cred ca e oricand de gasit pe la voi prin bucataria castelului, nu ? Si focul sa fie facut, se-ntelege 🙂

    • Păi la cît de frig s-a lăsat de vreo două zile, l-am şi făcut încă de-aseară. Cu Fervexu’ mai stau pînă aud ceva strănuturi la poartă! 🙂

    • Petru, excesul de zel este periculos indiferent de acţiune. Şi limbariţa poate dăuna grav sănătăţii în unele cazuri 😆

  2. Excelent! Sunt cu gura până la urechi! 🙂
    Acu’ nu-ți închipui că arât ca o broască zicând marmeladă, dar sunt pe aproape.
    Mama lui de feedly, s-a lovit la cap de nu mi-a adus povestioara asta… noroc cu tine că ai trecut pe la mine, că mi-e nu mi-a trecut prin cap să intru direct.

    • Iustina, e atît de mult gri în jur şi-n sufletele oamenilor, încît nu mai consimt să plusez, adăugînd picături de negru pe fondul general. Mi-am propus să scriu doar dacă pot stîrni măcar un zîmbet, fie el şi chinuit. De preferat aşa cum face o broscuţă cănd zice ceva. Orice! 🙂 Zi luminoasă să-ţi fie! 🙂

      • Sunt de acord de tine.
        Și eu am simțit că e cazul să ma opresc din a explora și exploata sursele de inspirație cu iz de tăiere tristețe/durere. Chiar dacă nu mai am satisfacția textului…
        Un sfârșit de săptămână cât mai bun!

  3. Ai un fel fascinant de a scrie. Uneori ma intreb de ce o faci atat de rar… Ah, da… esentele de parfum se pastreaza in sticlute mici! 😉

Leave a comment