16 comments on “Cele mai bune lucruri în viaţă…

    • Mai corect de-atît nici că se poate 🙂 Mai ales cînd rezultatele sînt pe măsura aşteptărilor. Nimic nu e mai descurajator decît efortul în van care, să recunoaştem, e relativ frecvent 🙂

  1. Ca bărbat, la capitolul flori, le-aș adăuga în top pe femeile care mi-au înmiresmat viața. Un lucru mai mult decât bun, oricum iese până la urmă.

    • Petru, dă-mi voie să preiau părerea ta relativ la ridicarea Femeii la rang de Floare şi s-o consider ca fiind modul unic de percepţie al unui Bărbat. Uneori sînteţi mult mai sensibili decit noi dar asta nu vă face să vă pierdeţi din masculinitate. 🙂

  2. Mi se face dor de oameni de la un timp, fie ei reali sau din online. Ceea ce cred ca e bine, inseamna ca poate ma intorc la viata ca sa zic asa… Consider ca lipsa dorurilor nu e semn bun, noroc ca totul e relativ si temporar. Am vrut sa stii >:)<

    • Şi eu vreau să ştii că mă onorează comentariile pe care mi le laşi chiar dacă n-am mai oferit demult motive pentru ele. Nimic nu este mai placut decît să primeşti din cînd în cînd cîte o vorbă, de obicei bună 🙂 , din partea unui om deştept( care eşti, fiindcă cică femeia nu e om :)) ) Vă admir pe voi, cei din mica noastră comunitate de bloggeri, care aveţi de spus lucruri într-un ritm relativ constant. E foarte adevarat că “relaţiile” se menţin dacă se întreţin. Ştiu. Şi mai ştiu că dacă te scuzi că n-ai mai…, de fapt te acuzi. De mine e vorba 🙂
      Dar, vorba francezului : Je reviendra tout de suite 🙂
      O zi bună, Mirela! Pauza mea s-a încheiat! Înapoi la estimări BVC….Nu mă întreba! 🙂

      • O sa raspund invers : nu te intreb, desi ma racaie ce-o fi BVC 😀 … dar imi trece repede. Nu trebuie sa te scuzi ca nu ai de ce, eu ma bucur ca mi-ai raspuns asa de repede, asta insemnand ca un ochi tot mai arunci pe aici si astfel ne gasim noi cand simtim nevoia sa ne spunem ceva 🙂 . Nu ma admira pe mine, ca eu sunt lenesa si postez rar, cu tendinta de a deveni in curand doar cititor… sau pe aproape. Femeia nu e om, e superman 😀 , cred ca la asta s-au gandit cei care au lansat vorba. Multumesc de apreciere, exagerezi 😛 , oricum simpatia e reciproca si ma bucur ca ne putem gasi pe aici pentru mici momente dragute 🙂 . Sa ai spor la rapoarte si cand mai faci o pauza ne-om citi prin spatiul asta vast si ospitalier 🙂 …. asa-i ca am zis bine ? 😉 Seara buna, ti pup.

Leave a Reply

