15 comments on “Catwalk. Moda pentru adolescente.

  1. Am citit dintr-un foc cele 3 întâmplări, reprize de meci sau catwalk, că abia acum m-am dezmeticit și am văzut că ai revenit.
    Și ma pregăteam să zic ce mult mi-a plăcut Chico, când zdrong-pleosc le faci pe astea mici mucoase :))). Mi-ai făcut dimineața!

    • Blue, bine te-am regăsit! 🙂 Comentariul tău mi-a făcut ziua, să ştii! Ceee? Vrei să spui că alea mici nu sînt aşa cum am zis? Ia uita-te ce de polen au pe la nas 😆

      • Of, Doamne, Blue, m-ai pus în dificultate 🙂 Cum să formulez ca să nu mă adîncesc în “problemă”…Ăăă, aşa cum puilor de om le curge nasu’ tot aşa şi florilor… Biine…am să pun disclaimer cum zici tu! :))

Leave a Reply

