17 comments on “Leacuri

    • Of, Mirela, de ce mă forţezi tu să recunosc adevărul ? 🙂 Cine, uman vorbind, are puterea de a spune nu la astfel de propuneri? Auzi colo, cică eu nu! :))

      • Eu abia ce am descoperit combinatia asta si am zis ca asa trebuie sa fie un coltisor din Rai. Deci, tu adaugi asta la coltisorul pe care il ai deja si iata cum iti extinzi paradisul personal 😉 Voi, cei cu curte si flori, aveti un avantaj mare fata de noi … astilaltii 😦

      • Mirelaaa…iată de ce răspund aşa de greu. Mai tot timpul mi-l petrec în gradină, pîndind florile şi buruienile. Recunosc, dacă aş fi locuit la bloc probabil că trandafirii i-aş fi crescut în ghivece, pe balcon. Trebuie să spun că am plante şi-n dormitor? Iaca spun! 🙂

      • Bine faci, stai acolo linistita cat iti permite timpul. Vreau si ioooo 😦 … curtea mea.
        P.S. Da’ catel ai ? Ca o curte (+gradina) fara catel e ca bucatele fara sare, ca prajitura fara zahar si ca bicicleta fara roti, cred ca am fost suficient de explicita in mesaj :))

      • Bine, fie, dar daca te decizi pentru un catel, stiu eu o cockerita de dat spre adoptie 😀 Eu nu pot s-o iau, ca in bloc e ca la puscarie, orice animal ar fi el de fapt.
        Altfel, sa-ti traiasca motanul, dragul de el, si sa fiti impreuna cat mai multi ani 🙂

    • Acuma, dacă au crezut că scapă ieftin, treaba lor. Eu am pus afiş la poartă să nu-mi vină cu cine ştie ce buruieni. Ori sîntem pretenţioşi ori nu mai sîntem! 🙂

Leave a Reply

