22 comments on “Armele

  1. Letale sau doar intimidante, un lucru e clar : schimba imediat si radical (si in bine) aspectul. Iar asta o spun eu, care teoretic n-ar trebui sa ma entuziasmez chiar asa 🙂 ca adica sunt si destul de dificile cele letale. Dar ce le pasa victimelor…

    • Victimele(noastre) nici nu trebuie să ştie că uneori tremurăm imperceptibil pentru ca mersul să fie precum călcătura de gazelă sau că zîmbim misterios din cauza rosăturilor unor pantofi noi, neapărat cu tocuri înalte. Si toate astea pentru că sîntem Femei şi pentru că putem! 🙂

  2. aha, ai revazut recent celebru’ “Basic Instinct” cu Sharone Stone & Michael Douglas?… 🙂 “Fatal Attraction” est pas mal, aussi… 😉

    • Bonjour Melanie 🙂
      Hobby-ul meu de toamnă îmi răpeşte timpul liber în totalitate… Am o boală de sezon numită de “trandafirită” 🙂 şi-mi petrec după-amiezile căutînd soiuri noi şi reorganizînd gradina de flori. Timpul pentru a revedea filme va sosi în curînd iar Sharon este una dintre preferatele mele: o combinaţie fatală între frumuseţe şi inteligenţă, accesorizată musai cu… tocuri de doişpe 🙂
      O zi cu mult soare îţi doresc! ❤

Leave a Reply

