8 comments on “Song instead…

  1. mille merci, Crabby gal! ❤ Anna de Noailles(nascuta Brâncoveanu – la Paris!) va fi fost o autoare franceza imensa… o recitesc periodic si nu stiu daca a fost tradusa în româna…?
    * * *
    sanatate deplina si-o saptamâna pozitiva… cu pretuire si cu drag, Mélanie NB

    • Să mai spună cineva că nu este utilă şi modalitatea asta de comunicare numită blog! 🙂 Uite Melanie, de la tine am aflat de Anna de Noailles ale cărei creaţii am să le caut. Tot prin intermediul
      blogului, tot cineva deosebit, La Reine, ale cărei scrieri m-au impresionat, mi-a recomandat Irvin D. Yalom.
      Pot afirma că de pe urma scrierilor şi recomandărilor unora ca voi , eu sînt un om cîştigat şi pentru asta mulţumesc! 🙂

    • Petru, mă bucur la fel de efervescent 🙂 că ţi-a plăcut! Pe Alannah Myles o ascultam acum vreo 15 ani şi-am regretat că după o lansare atît de spectaculoasă a unei voci atît de speciale, a dispărut brusc. Ar fi meritat o carieră în muzica pop-rock cel puţin la fel de solidă ca şi ale celorlalte dive adevărate ale rock-ului.
      O zi bună să ai! 🙂

  2. Superbă melodie!
    Acum o tot ascult… Din cântec în cântec. Ciudat e cum ii tinem minte pe unii doar pentru o melodie, când au cu mult mai mult de spus… Media asta…
    Dacă ieri m-ar fi intreabat cineva cine cânta Black Velvet, n-aş fi stiut să raspund. Acum stiu 🙂

Leave a Reply

