15 comments on “Picnic la marginea lumii

  1. Inteleg ca sunteti doi in escapada asta. Daca totusi mai e un coltisor liber pe undeva, unde sa nu inoportunez, m-as baga si eu in aventura, ca oricum nu vreau sa stau mult pe acolo. Adica n-as deranja, folosim doar acelasi mijloc de transport, neg si eu realitatea mea (un timp), mai colind pe acolo un timp si apoi ne intoarcem acasa, tot impreuna. Ok ? 🙂

    • Ok! 🙂 Stai doar puţin să mă uit încă o dată în coşulet căăăă taaare-s uitucă: aia aşa…liniştea la borcan…ailaltă…realitatea la baiţ cu negare şi uitare… Tiii… ştiam eu că o să uit sigur ceva! Mirela, pune tu vreo cîteva rîsete într-o casoletă! Nu te îngrijora, nici n-o să-ţi vină să crezi ce bine se amestecă cu liniştea! N-ai zice… şi totuşi! 🙂

      • Trebuie sa ma straduiesc sa le gasesc, zau… dar reusesc eu pana la urma. Oricum, in cel mai rau caz aflu eu pe undeva niste bucatele de haz de necaz si tot e bine, n-am nicio indoiala ca o sa ne distram pe cinste acolo. 😉

      • N-am nicio umbră de îndoială 🙂 care oricum nu slujeşte niciodată la mare lucru! De umbră zic 😉

    • Mdaaa… Petru, mă tem ca “mîncărurile” astea să nu pice greu…e indicat a se gusta doar puţin din toate 🙂

Leave a Reply

